Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016

Γειά σας φίλοι.. έχουμε κοντά τρία χρόνια να τα πούμε, παρ'όλα αυτά, ήθελα να κάνουμε μία μικρή επανασύνδεση.. Λοιπόν να αναφέρω κάποια πράγματα που ίσως έχετε ξεχάσει.. Είμαι η Κυριακή που όλοι ξέρατε παλιά, εκείνη που έγραφε μικρές ιστοριούλες, γεμάτες φαντασία.. Είναι αλήθεια πως ακολουθώ ακόμη την έκθεση και έχω 20 σε όλα τα μαθήματα που σχετίζονται με αυτή. Έχω μπει αρκετές φορές στο blog μου κι τελικά συνειδητοποίησα ότι εάν μένει κάτι από τη ζωή μας, είναι οι αναμνήσεις μας. Αυτά τα μικρά πράγματα που κάναμε κι μας έκανα χαρούμενους.. Που μας έκαναν τη ζωή ευχάριστη.. Έχω μόλις τελειώσει την δεύτερη τάξη του γυμνασίου κι έβγαλα 18,5. Το ξέρω πως δεν είναι ο ιδανικός βαθμός για εμένα που τα είχα πάντα όλα άριστα, αλλά πλέον, μετά τη πρώτη τάξη του γυμνασίου σταμάτησα να κυνηγάω τους άριστους βαθμούς.. Έχω πολλές παρέες, βγαίνω κάθε μέρα τώρα το καλοκαίρι κι περνάω πολύ όμορφα την κάθε μέρα μου. Πλέον έχω σταματήσει να τσακώνομαι με τους φίλους μου για μικροπράγματα.. Φυσικά οι καυγάδες με τους γονείς παραμένουν σταθεροί κι αυτό πιστεύω ότι υπάρχει σε κάθε ηλικιακή φάση της ζωής. Όπως κι αν έχει, ακόμη κι αν δεν έχει ανταπόκριση το κείμενο μου στα σχόλια εγώ θα ήθελα να σας πω, ότι μου έχει λείψει πολύ η όλη φάση με το blog μου, μου έλειψε το να είμαι blogger κι να περνάω δημιουργικά τον χρόνο μου με αυτό, όπως παλιά.. Βέβαια τώρα πλέον η ζωή μου είναι πιο γεμάτη κι φυσικά δεν έχω τόσο χρόνο όσο τότε, που καθόμουν όλη μέρα.. Αν αυτό το κείμενο διαβαστεί έστω από μερικούς από εσάς, θα χαρώ τόσο πολύ να μου αφήσετε ένα σχόλιο από κάτω να τα πούμε καλύτερα! Χαιρετίσματα και καλό καλοκαίρι σε όλους..💕
Υ.Γ: Ακούστε αυτό το τραγούδι, σας το αφιερώνω, ελπίζω να σας κάνει έστω κι λίγο χαρούμενους..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου