Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Τι νέα;;;

Γεια σας και πάλι!!!!, 
Τι κάνετε;;; Όλη η παρέα εδώ... Καθυστέρηση, εεεε;;;; Καταλαβαίνεται όμως, σαν άνθρωπος και εγώ το έριξα και λίγο έξω... Καλά εντάξει ίσως πολύ όμως το παραδέχτηκα να το ξέρετε!!!! Χαχαχαχαχαχα!!!!! Και όπως φαντάζομαι θέλετε και ανάρτηση εεεε;;; Ένα σας λέω ετοιμάζω ανάρτηση και αν όχι αύριο μεθαύριο θα την έχω τελειώσει και όπως ξαναφαντάζομαι θα θέλετε κάτι μικρό και τώρα..... Αχχχχχχχ!!!!! Έχετε βαρεθεί να περιμένετε από εμένα μια ανάρτηση!!!! Λοιπόν θα σας πω αυτό που μου έλεγε εμένα ο παππούς του φίλου μου όταν ήμουν πιο μικρή....
-Να σου πω μία ιστορία;;;
-Ναι....
-Ήταν μία γιαγιά και ένας παππούς που ζούσαν μόνοι τους στο δάσος.... 

                         ΤΈΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ!!!
Λοιπόν σας έφτασε;;;; Αν σας έφτασε καλώς!!! Λοιπόν χαιρετίσματα και πολλά πολλά φιλιά!!! Γεια σας!!!
              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου